Zaprojektowano ostatnią scenę przygodówki The Long Reach

Archiwum AZ 16 sierpnia 2017 1 minuta

Niezależne ukraińskie studio Painted Black Games pracuje nad przygodówką The Long Reach utrzymaną w stylu pixel-art. Historia będzie rozgrywać się w Baervox, fikcyjnej amerykańskiej metropolii. Tamtejszy Instytut Naukowy opracowuje rewolucyjne system „przyśpieszonego transferu wiedzy” prowadząc badania na ludziach. Jak to zwykle bywa, cały proces wymyka się spod kontroli naukowców. Życie w mieście szybko staje się prawdziwym koszmarem, a jego mieszkańcy muszą walczyć o przetrwanie.

The Long Reach powstaje jednocześnie na wiele platform. Gra będzie dostępna na PC, macOS, Linux, PS4 oraz Nintendo Switch. Komputerowi gracze mogą zapoznać się z wersją demo dostępną w serwisie GameJolt. Prace produkcyjne powoli dobiegają końca – w ostatnim czasie zaprojektowano finałową scenę. Konkretna data premiery jednak nie jest jeszcze znana. Przewidywalnie gra powinna zostać udostępniona na platformie Steam na jesieni tego roku.

Twórcy przygotowują się do udziału we wrześniowej imprezie PAX. W ostatnim czasie opublikowali stronę internetową gry oraz kilka przykładowych kompozycji.

Autor: Redakcja

Przeczytaj również