The Realm – nowy projekt na Kickstarterze o przyjaźni dziewczynki i golema

Archiwum AZ 24 kwietnia 2013 3 minut

Studio Atomhawk Design we współpracy z Lantern Interactive uruchomiło kampanię na Kickstarterze dla nowego, obiecującego projektu – The Realm, gry przygodowej typu point-and-click. Jej fabuła będzie osadzona w dalekiej przyszłości, w której cywilizację opanowały siły natury i na ziemię powróciła magia. Wielkie miasta stoją opuszczone, zarośnięte osobliwymi roślinami, a w lasach czają się dziwne stworzenia. Garstka pozostałych przy życiu ludzi skupia się w małych wiejskich społecznościach, pozbawionych nowoczesnej technologii. Dziewczynka o imieniu Sarina opuszcza jedną z takich osad i wyrusza na niebezpieczną wyprawę w poszukiwaniu legendarnego uzdrawiającego kwiatu, aby przy jego pomocy ocalić swoją umierającą matkę. Po drodze nawiązuje nietypową przyjaźń z wielkim kamiennym golemem – Toru, który odtąd staje się jej nieodłącznym towarzyszem.

Producenci chcą bazować na klasycznym gatunku point-and-click, ale planują go odpowiednio zmodernizować, aby odpowiadał współczesnym standardom. Mają zrezygnować z rozbudowanego inwentarza i niejasnych zagadek na rzecz intuicyjnego designu. Gracze otrzymają możliwość sterowania zarówno dziewczynką, jak i golemem, a każde z nich będzie posiadać zbiór unikalnych cech i umiejętności, więc jedynie wykorzystanie obu bohaterów umożliwi rozwiązanie wszystkich zagadek i pokonanie przeszkód. Grafika będzie połączeniem 3D i 2D, a w grze zostaną odwzorowane prawdziwe lokacje i architektura z północno-wschodniej części Anglii. Poza wydaniami na platformy PC i Mac jest przewidziana również wersja na tablety.
Atomhawk Design do tej pory zajmowało się głównie dostarczaniem projektów wizualnych do licznych gier innych autorów, takich jak Dead Island, DMC: Devil My Cry, Enslaved czy Mortal Kombat. Założyciel i dyrektor kreatywny studia, Ron Ashtiani, jest dawnym kolegą Toma Szirtesa, prezesa Lantern Interactive, z czasów, kiedy razem pracowali nad bestsellerem The Thing. W produkcji uczestniczy również Andrew Curtis, znany ze swojego wkładu w wiele słynnych tytułów, w tym Killzone 2 i 3. Kompozytorem ścieżki dźwiękowej jest wielokrotnie nagradzany Richard Jacques, którego dzieła możemy usłyszeć między innymi w Mass Effect, James Bond 007: Bloodstone, Little Big Planet 2 i Straship Troopers.
Celem twórców jest zebranie w ciągu 30 dni dofinansowania w wysokości 195 tysięcy funtów i szacują, że wsparta w ten sposób produkcja powinna potrwać około 8 miesięcy. W przypadku przekroczenia minimalnej sumy i osiągnięcia następnych kamieni milowych, gra zostanie wzbogacona kolejno o: nową zawartość – więcej lokacji, postaci i zagadek, obsługę dodatkowych platform oraz orkiestralną ścieżkę dźwiękową. Wpłacenie na poczet kampanii minimum 10&#163: zostanie wynagrodzone cyfrową wersją gry na PC i Mac, pozbawioną zabezpieczeń DRM, natomiast od 30&#163: w górę otrzymamy możliwość uczestniczenia w beta testach i dostęp do specjalnego forum deweloperów.Pozostałe piękne grafiki koncepcyjne możecie obejrzeć w naszej galerii, a po więcej informacji odsyłamy na oficjalną stronę gry.

Autor: Redakcja

Przeczytaj również