Słabe wyniki kampanii Day One w serwisie GamePlanetLab

Archiwum AZ 15 sierpnia 2012 2 minut

W serwisie GamesPlanetLab w dalszym ciągu trwa zbiórka pieniędzy na nową grę twórców z Pendulo Studios, która nosi tytuł Day One. W przeciągu miesiąca udało się zebrać jedyne 13% z planowanych 300 tys. euro, co niestety nie napawa optymizmem na przyszłości. Do końca kampanii pozostały jeszcze 23 dni, a organizatorzy starają się przyciągnąć uwagę kolejnych graczy udostępniając różne ciekawostki z poprzednich produkcji hiszpańskiego dewelopera. Od pewnego czasu możemy oglądać tam między innymi szkice koncepcyjne z Runway: A Road Adventure, czy posłuchać wypowiedzi twórców w specjalnych materiałach video. W poniedziałek udostępniono także kilka motywów muzycznych z Runaway 3, The Next Big Thing oraz Yesterday &#8211: po dwie kompozycje na tytuł, z czego z każdego jeden można pobrać za darmo na dysk komputera. Pozostaje pytanie, co takiego stanie się z Day One, jeżeli kampania zakończy się niepowodzeniem? Otóż wszyscy wpłacający otrzymają swoje pieniądze z powrotem, a projekt najprawdopodobniej zostanie wstrzymany. Istnieje szansa, że zainteresuje się nim któryś z producentów, jednak w takim przypadku ukazałby się on dopiero za kilka lat, a sam koncept gry mógłby ulec dużym zmianom, pozbawiając tym samym Pendulo wolności twórczej. Istnieją też plany, że gra zostanie przekształcona w produkcję hidden object lub wydana jedynie na urządzenia przenośne iOS i sprzedawana drogą cyfrową. Więcej informacji o grze na oficjalnej stronie kampanii.

Autor: Redakcja

Przeczytaj również