Prolog
- Jako Anthony Beechworth, podnieś linę leżącą na podłodze po lewej.
- Postaw krzesło po prawej.
- Kliknij na drewnianą belkę pod sufitem, by zawiesić na niej linę.
- Zawiąż pętlę na linie.
- Wejdź na krzesło.
- Skocz.
Posiadłość Beechworth, Sussex, październik 1891
- Jako Jeremiah Devitt wejdź do budynku.
Hol
- Przeczytaj list, leżący na stoliku po lewej.
- Skorzystaj z przejścia po prawej.
Pokój dzienny
- Weź zapałki z kredensu obok gramofonu.
- Idź dalej, przejściem na środku przeciwległej ściany.
Korytarz
- Przejdź do pomieszczenia po lewej.
Kuchnia
- Podnieś ścierkę z pieca po lewej.
- Wyjdź na zewnątrz, przejściem po prawej.
Tył domu
- Na razie można tu obejrzeć tylko stado ptaków, jesteś tu tylko w celach orientacyjnych.
- Wróć do korytarza.
Korytarz
- Tym razem przejdź trochę na prawo. Na ścianie wisi spory, przekrzywiony obraz. Spróbuj go wyprostować.
- Kiedy obraz spadnie, zabierz z wnęki w ścianie różaniec.
- Wejdź w trzecie przejście (po prawej od wejścia do pokoju dziennego).
Pokój służby
- Zabierz lampę z komody.
- Przeczytaj pamiętnik leżący na stoliku – dowiesz się o kocie.
- Użyj różańca na okno, by zostało otwarte.
- Wróć do holu, ponieważ drzwi w korytarzu najbardziej na prawo są zamknięte.
Hol
- Wejdź schodami po lewej na górę.
Korytarz na drugim piętrze
- Panują tu ciemności egipskie, więc pora rzucić trochę światła. Użyj w inwentarzu zapałek na lampę.
- Idź w lewo. Pierwsze drzwi są zamknięte, drugie zabite deskami. Wejdź do trzeciego pokoju.
Sypialnia
- Zabierz srebrny klucz ze stolika przy łóżku.
- Zejdź na dół, do korytarza.
Korytarz
- Srebrny klucz pasuje do zamka w ostatnich drzwiach. Użyj go i zejdź do piwnicy.
Piwnica
- Zaraz przy schodach leży płyta – zabierz ją ze sobą.
- Przejdź dalej w lewo, aż dojdziesz do pieca. Po jego prawej leży łom, który trzeba zabrać.
- Idź do pokoju dziennego.
Pokój dzienny
- Użyj płyty na gramofonie i puść muzykę.
- Opuść pokój i wróć, kiedy usłyszysz przerwanie muzyki (czyli praktycznie od razu).
- Wyjdź na tył domu.
Tył domu
- Podnieś pół-zdechłą wronę (albo kruka).
- Idź do pokoju służby.
- Jeśli chcesz otrzymać osiągnięcie Better Served Silent, zachowaj ptaszysko aż znajdziesz młotek. Zatłucz wronę i dopiero wtedy pozbyj się ciała.
Pokój służby
- Pozbyj się jęczącej wrony (włóż ją do miski kota pod oknem).
- Bestia tak szybko się nie pojawi, więc idź do korytarza na drugim piętrze.
Korytarz na drugim piętrze
- Usuń deski blokujące drugie przejście łomem i wejdź do środka.
Druga sypialnia
- Przyjrzyj się kobiecie i przeczytaj notkę, którą trzyma w dłoni.
- Podnieś wsuwkę, która wypadnie… skądś gdzie ją wcześniej miała.
- Przeczytaj zapiski porozrzucane na podłodze.
- Przejdź dalej do pomieszczenia po lewej.
Schowek na obrazy
- Przyjrzyj się portretowi najbardziej po lewej i idź do pierwszej sypialni.
Sypialnia
- Użyj wsuwki na drzwiach balkonu i przejdź do laboratorium.
Laboratorium
- Przeczytaj notatkę na biurku i skrzyni u dołu ekranu.
- Podnieś młotek ze skrzyni oraz rozpuszczalnik stojący pod biurkiem.
- Odblokuj drzwi do pomieszczenia i wróć do schowka na obrazy.
Schowek na obrazy
- Użyj w inwentarzu ścierki na rozpuszczalnik i zmaż świeżą farbę z obrazu po lewej. Otrzymasz osiągnięcie Art Restoration.
- Czas sprawdzić, co z kotem. Idź do pokoju służby.
Pokój służby
- Po wronie nie ma już śladu, widać tylko smugę krwi na podłodze. Idź do piwnicy.
Piwnica
- Podejdź do pieca i dalej do świeżo zamurowanej ściany.
- Zburz plombę młotkiem.
- Zabierz nóż i wróć do laboratorium.
Laboratorium
- Użyj noża na wypchanym rysiu.
- Zabierz złoty klucz i użyj go na klepie w suficie.
Strych
- Przeczytaj list z kieszeni Anthonyego.
- Za ukończenie pierwszego epizodu otrzymasz osiągnięcie Don’t Leave me Hanging.
Autorka: Kami
Wszystkie screeny autorstwa własnego.
Autor: Kami