Dan Connors –: szef amerykańskiego studia Telltale Games, o którym stało się głośno w ubiegłym roku za sprawą przygodówki The Walking Dead, poinformował w wywiadzie dla Wall Street Journal, że łączna sprzedaż wszystkich epizodów powyższej produkcji wyniosła do tej pory 8,5 miliona. W przeliczeniu oznacza to, że jeden kupujący wydał na grę 16 dolarów, a za jeden epizod zapłacił 5 dolarów. Produkcja najlepiej radziła sobie na urządzeniach mobilnych iOS –: sprzedaż wyniosła bowiem 25% ogólnych zysków. Przypominamy, iż TWD został wydany także na komputerach PC/Mac oraz na konsolach Xbox 360/PlayStation 3.Powyższe statystyki napawają wielkim optymizmem twórców. Poza komercyjnym sukcesem, gra zdołała zyskać również wiele wyróżnień w rozmaitych plebiscytach, między innymi otrzymała prestiżowy tytuł Game of the Year podczas gali Video Game Awards. Zatriumfowała także na szczycie listy najlepiej ocenianych gier ubiegłego roku w serwisie metacritic.com z notą 95%. Nic też dziwnego, że studio Telltale myśli o stworzeniu drugiego sezonu. Connors udzielając z kolei wypowiedzi dla Red Bull UK zdradził, że jest to w tej chwili priorytet. Sequel będzie bezpośrednio powiązany z pierwszą częścią, a gracz otrzyma możliwość załadowania zachowanych save’:ów i kontynuowania opowieści od momentu, w jakim skończył poprzednią. W tej chwili w studiu trwa luźne zbieranie pomysłów. Z innych planów, Telltale chciałby stworzyć produkcję osadzoną w uniwersum Gwiezdnych Wojen, a także przygodówkę rozgrywającą w świecie Half-Life’:a lub serii Halo. Brzmi ciekawie.
O wysokiej sprzedaży The Walking Dead oraz planach Telltale na przyszłość
Autor: Redakcja