Kopnięte pod koniec zeszłego roku na Kickstarterze Night In The Woods zawita nie tylko na PC i Mac, ale również na nowej konsoli Sony.
Alec Holowka oraz Scott Benson połączyli siły, by stworzyć przygodówkę o kocie. Gracz nie będzie jednak lizać się po łapach i przewracać wszystkiego dookoła jak w Catlateral Damage (które BTW ma 18 dni do końca kampanii).
Mae rzuca studia i wraca do rodzinnego miasta. Jednak podczas jej nieobecności dawni znajomi już dorośli i powrót nie wygląda tak cudnie jak w zamyśle. Szlajając się po znajomych ulicach, Mae dostrzega zupełnym przypadkiem, że w mieście dzieje się coś nie tak. Wszystkie poszlaki wskazują na pobliski las…
W przeciwieństwie do innych gier eksploracyjnych, Night In The Woods oferuje pełne życia miasteczko. Za dnia, ponieważ nocą Mae będzie przemierzać wyludnione ulice.
W Possum Springs zostało kilka życiowych nieudaczników, którzy będą stanowić naszą grupkę znajomych. Każdy z nich mający swoje własne problemy i motywy.
Więcej screenów w galerii >:
Gra eksploruje motyw dorastania i ważniejszych zmian życiowych. Chwil, kiedy wiadomo, że trzeba iść dalej, ale po prostu nie wie się jak. Co zaakceptować, a o co walczyć? Strach przed zmianą to coś, co dotyka wielu z nas. Night In The Woods nie pogrąża się jednak w melancholii. W kolorowym świecie będziemy mogli np. sterować kocimi łapami w Paws Mode, by coś przeczytać lub zjeść (od 6 minuty zobaczycie gameplay i posłuchacie twórców, Paws Mode od 8:55, a jedzenie pączków od 13:00):
Posłuchajcie tez klimatycznych utworów z gry na bandcamp.com.