Na stronie Revolution Software opublikowano drugi wpis z cyklu Developer Diary opisujący przebieg prac nad przygodówką Broken Sword: The Serpent’s Curse. Tym razem twórcy postanowili podzielić się szczegółami na temat projektu oraz daty premiery gry. Do tej pory dziesięć lokacji uzyskało status alpha, co oznacza, że są one w stanie grywalności, ale wymagają dodatkowych poprawek. Podobnie zresztą sprawa ma się z system GUI (graficznym interfejsem użytkownika).
Zgodnie z obietnicami podanymi podczas kampanii, producenci starają się rozbudować swój produkt o nowe postaci, zagadki czy miejsca do odwiedzenia. W efekcie czego druga połowa historii została znacząco zmieniona, aby zapewnić graczom bardziej dramatyczne i satysfakcjonujące zakończenie całej przygody. W związku z tym, premiera
Broken Sworda 5 musiała ulec obsuwie i obecnie została ustalona na
wrzesień 2013 roku. W dalszej części wpisu, prezes studia – Charles Cecil odpowiada na pytania odnośnie procesu projektowania i tworzenia gier.