Czym zajmuje się producent niezależnej przygodówki Butterfly?

Archiwum AZ 14 września 2012 2 minut

W 2008 roku informowaliśmy dosyć sporo na temat polskiej gry niezależnej pt. Butterfly utrzymanej w klimatach science-fiction/cyber punk, tworzonej przez Adama Kuczka. Projekt ten uległ kilku zmianom, wpierw z pierwszoosobowej przygodówki point and click, w hybrydę, o czym mogliście przeczytać w naszym wywiadzie z autorem. Pod koniec 2009 roku telipinus pisał o zawieszeniu prac nad grą z powodu braku czasu. Od tamtej chwili niewiele się zmieniło i prawdopodobnie Butterfly nie ujrzy światła dziennego. Adam Kuczek w ostatnim czasie przerzucił się na branżę filmową i w ciągu ostatnich miesięcy pracował jako artysta koncepcyjny przy filmie Atlas Chmur reżyserii braci Wachowskich, który wchodzi do polskich kin 9 listopada 2012 roku, a także przy filmie Jupiter Ascending (premiera w 2014 roku). W tej chwili rozwija własny projekt o nazwie AK ART. Nie chce jednak porzucać sprawy Butterfly całkowicie i postanowił opowiedzieć historię udostępnionych szkiców koncepcyjnych, a w przyszłości rozważa opublikowanie niewielkiego artbooka z pozostałymi rysunkami. Wszystkie najnowsze grafiki można obejrzeć w rozwinięciu tej wiadomości. Trzeba przyznać, że robią wrażenie. Fabuła Butterfly miała przenieść gracza do Szanghaju w roku 2099, gdzie androidy stanowią niemal 1/3 ogólnej populacji ludzi. Tajny agent dużej korporacji o nazwie ZEN Technologies zostaje wysłany z misją odnalezienia skradzionego prototypu modułu AI. W celu wyśledzenia złodzieje jest zmuszony zagłębić się w najgłębsze i najstarsze obszary megalopolis. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat fabuły pierwotnej wersji Butterfly’a, to odsyłamy do naszej zapowiedzi.O grze można także przeczytać na blogu autora.

Autor: Redakcja

Przeczytaj również